Общи условия
Как да направите резервация?
Заявките за резервации се извършват по един от следните начини
- Онлайн в сайта на хотела
- Онлайн в сайта на booking.com
- Чрез обаждане на моб.ном.:0895 561 097
- На място в хотела от Вас, приятели или познати
Начини на плащане
- На място от Вас, Ваши приятели или познати
- По банков път
- Банка: РАЙФАЙЗЕНБАНК
- BIC: RZBBBGSF
- IBAN: BG02RZBB91551006531691
Желателно е да ни уведомите, ако:
- Банковият превод не е от името на лицето, което е направило резервацията
- Искате да бъде променен броят на нощувките (повече или помалко от уговореното) или датата на резервацията
- Пристигнете по-късно или нямате възможност да дойдете
Потвърждаване на резервация - капаро
За потвърждаване на направената резервация е необходимо изпращане на капаро от страна на клиентите, което е 50% от стойността на избраната оферта. Остатъкът от сумата се заплаща на място в хотела.
За да бъде резервацията валидна и окончателно потвърдена/направена, трябва да заплатите авансово необходимата сума за Вашата резервация в срок от 3 дни. В случай, че има по-малко от 3 календарни дни до датата на пристигане е необходимо да направите плащането в първия ден след датата на резервиране. В противен случай резервацията се анулира автоматично и хотелът не носи морална, материална или друга отговорност за анулацията на направената от вас резервация.
В случаите когато се прави резервация за следващия ден - "от днес за утре" и няма авансово предплащане, стаята се пази до 14:00 ч в деня на пристигане, освен ако изрично не е уговорено друго.
Отговорност на клиента е да провери точността на своята резервация и всички детайли, свързани с нея (период на резервацията, брой и вид стаи, получаване на изпратено капаро и т.н.), чрез телефонно обаждане.
При дата на настаняване след по-малко от 24 часа, резервации се приемат само при 100% авансово плащане в брой, ако изрично не е уговорено друго
Условия за настаняване
Настаняването в хотела става посредством представяне на лични документи, удостоверяващи идентичността на посетителите.
Гостите се настаняват след 14:00 часа. Освобождаването на стаите се извършва до 12:00 часа.
Домашни любимци не се приемат.
Промяна на резервацията
Ако желаете да промените някои от детайлите по Вашата резервация след като сте получили потвърждение, ние ще направим всичко възможно да Ви помогнем.
Всички цени обявени в сайта на “Хотел Нове” са в лева с ДДС и курортна такса.
Разходите за допълнителни услуги се калкулират автоматично в крайната цена и трябва да се заплатят на рецепцията.
Условия за анулиране на резервация
При анулиране на потвърдена резервация (независимо преди колко време е направена) и в случай на неявяване до 24.00 ч. В деня за настаняване от страна на клиента, сумата по резервация няма да бъде възстановена, а резервацията се счита за анулирана.
“Хотел Нове” си запазва правото да анулира потвърдена и платена резервация в случай на форсмажорни обстоятелства и други, по независещи от хотелиера причини.
При необходимост от допълниелна информация относно нашите предложения, екипът ни е на разположение.
Отговорност на клиента
Клиентът поема отговорността да спазва общоприетите норми на добро поведение по време на престоя си в хотела. Всички разходи за причинени материални щети към хотела се дължат от клиента.
“Хотел Нове” си запазва правото да променя информацията в тази страница по всяко време.
Благодарим Ви за интереса, който проявявате към “Хотел Нове”. Ще се радваме да бъдете наши гости!